Servicii poligraf

SERVICII POLIGRAF, PE SCURT

Situatiile în care poate fi cerută și aplicată examinarea poligraf

Societățile comerciale și managerii acestora, companiile naționale și multinaționale, instituții care vor să-şi respecte blazonul, cifra de afaceri estimată, imaginea, profitul vor avea posibilitatea să apeleze la examinarea poligraf a angajaţilor pentru următoarele motive:

- evaluarea sincerității la angajare în vederea aflării veridicităţii datelor oferite de aplicant în CV – testele de screening în recrutare de personal (agenti de securitate, agenti interventie paza si ordine, agent vanzari, agent distributie, barmani, casieri, consultanti bancari etc.);
- evaluarea sincerității și loialității față de angajator (sabotaj, date confidențiale, informații clasificate/secretizate unde este angajat) cât și pentru avansarea în funcții;
-
evaluarea sincerității atitudinii şi a poziţiei la anteriorul/anterioarele locuri de muncă ale aplicantului – caracterul persoanei;
-
evaluarea sincerității partenerilor de cuplu;
-
evaluarea comportamentului implicat în sport și în activități sportive (suspiciuni de blat, de dopaj etc.);
- evaluarea comportamentului implicat în activități școlare, în educație și în cercetare;
- evaluarea loialității asociaților cât și a partenerilor lor;
- evaluarea sincerității persoanelor bănuite de implicare în diferite activități împotriva legii;
- evaluarea sincerității/comportamentului nesimulat pentru orice situație unde se impune și se aplică testarea poligraf, explicându-le necesitatea că, acea firmă, companie, societate comercială, instituție pe care o conduce, trebuie să aibă pierderi cât mai puţine dar și o creștere a calității profesionale și caracteriale a angajaților. Aceste pierderi controlate (și controlabile) sunt în strânsă corelație cu eficienţa organizării și eficacitatea alcătuirii organigramei instituției, cu moralitatea, cu cifra de afaceri estimată, realizată, cu diminuarea fluctuației de personal, cu integritatea.
- în delapidare fonduri;
- în cazul furtului de proprietate intelectuală;
- în cazul distrugerii și provocării de pagube intenționate (incendii, explozii, mușamalizare accident de muncă, înscenare accident auto);
- în cazul tentativelor de înșelăciune a firmelor de asigurări;
- problematică adolescenți (furturi din casă, consum de droguri, abuz de medicamente, implicare în acte sociale, consum de alcool, abuzuri fizice și sexuale, suspiciunea implicării în cazuri de crimă),

explicându-le necesitatea că, acea firmă, companie, societate comercială, instituție pe care o conduce, trebuie să aibă pierderi cât mai puţine dar și o creștere a calității profesionale și caracteriale a angajaților. Aceste pierderi controlate (și controlabile) sunt în strânsă corelație cu eficienţa organizării și eficacitatea alcătuirii organigramei instituției, cu moralitatea, cu cifra de afaceri estimată, realizată, cu diminuarea fluctuației de personal, cu integritatea.